onsdag den 3. april 2013

3. april . Om at være skralder og kunne vælge ..

Vælge mellem det kedelige brød og rugbrød fra supermarkedet eller det lækre friskbagte fra den gode bager.. For man skralder jo ikke bare ved en normal bager, næ nej.. Jeg skralder ved den der bager med surdej og som udelukkende har lækkerier - mest egentlig fordi det er den der ligger tættest på.... ;)

Gårsdagens tur gav desværre ikke pote.. Sådan er det jo en gang imellem.. Eller det vil sige der var endnu en gang MASSER brød ... Men som sagt har jeg simpelthen ikke mere plads i fryseren...


 Men jeg er lige kommet hjem fra en tur til bageren og supermarkedet ... Hos bageren var der friskbagt brød og boller til en hel hær.. Jeg nøjedes dog med et lækkert mørkt brød og så fik min skralde-kompagnon sig lidt scones med.. De smager fantastisk men jeg har fået en underlig ide om ikke at spise søde sager i en måned.. Nu må vi se hvordan det går..

 Hos supermarkedet var der en del frugt men meget af det var dog for gammelt. Jeg tog et par bakker blåbær hvor der lige skulle sorteret lidt da nogle af dem var lidt smattede men resten fejlde intet.. Det samme gælder kiwierne - som i kan se på billedet nedenfor var 4 kiwier lidt i stykker .. En lækker melon som bare lige skulle have skåret et hjørne fra kom også med..

Kravet fra Sundhedsstyrelsen om 6 om dagen bliver da opfyldt i dag .. Må man som skralder godt håbe på at der måske kommer lidt grønt i morgen ?? Lidt avocado ville ikke være skidt... ;)

- skraldesmølfen !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar