mandag den 8. april 2013

8. April

Og i går brugte jeg de første penge i denne måned på mad.. 10kr på en hot dog fra Ikea.. Ikke fordi det var nødvendigt, men fordi jeg havde lyst...

Jeg lever stadig højt på lørdagens høst men fik dog alligevel hentet en pakke rugbrød i går..

Og jeg har da også været et smut hos bageren i dag.. Billedet nedenfor viser min høst.. Min med-skralder fik sig også et rugbrød og et brød .. Og der var stadig masser tilbage da vi gik !!

Jeg tror nu jeg er den person med aller mest brød i fryseren.. Og jeg kan godt lide det... Hvis nu alle butikker lukkede ned ville jeg virkelig kunne overleve længe med al den mad ... Skraldelivet er indtil videre en KÆMPE succes !!!

3 kommentarer:

  1. Synes din blog er for nice! Hader selv madspild og synes bare det er fedt at du får en masse gratis mad. :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak ! Og spred endelig budskabet ! Jeg tror desværre ikke der er mange der tænker over det til daglig.. Og jeg synes virkelig også at al den gratis mad er fantastisk ! Underligt nok sætter jeg ekstra pris på det når det har været gratis... Og jeg har aldrig fået så meget frugt og grønt som nu :D

    SvarSlet
  3. Jeg mangler en god bager at skralde i! Vil du sige mig, hvor du skralder? Du kan evt. sende mig en mail på emmaslebs-snabela-gmail.com :)

    SvarSlet