tirsdag den 2. april 2013

2. April

Jeg prøver at leve hele april måned for så få penge som muligt. Jeg vil i slutningen af april fortælle hvad det har været muligt at leve for for mig som skralder. Jeg har desværre ikke rigtig nogen ide om hvad mit madbudget har været på indtil nu.
Pt er mine skabe, mit køleskab og min fryser helt proppede så da jeg i går aftes var ude og skralde var jeg simpelthen nødt til at lave størstedelen ligge. Der lå ellers mindst 10pakker rugbrød som intet fejlede og en masse grønt. Forhåbentlig er der kommet nogle efter mig som havde brug for det :)
I skal dog ikke snydes for et billede af min fangst - en juice og noget kål. Juicen fejler intet ud over en skramme i emballagen. Og kålen var også helt fin.
Derudover fandt jeg et billede fra gemmerne som jeg lige har sat med :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar